Doç. Dr. Hale Sucuoğlu’nun araştırmacı olduğu İlköğretim Öğrencilerinde İklim Değişikliği Farkındalığı Sağlamaya Yönelik Öğretim Programı ve Zenginleştirilmiş Dijital İçerik Geliştirme (11-14 yaş grubu) |
Proje No: FBG-2022-2724 Proje Türü: Güdümlü Süresi: 12 Ay Başlama Tarihi: 12.08.2022 |
Uz Baş, A. , Öz Soysal, F. S. & Bakalım, O. (2022). Okul Psikolojik Danışmanları için Kendine Yönelik Hak Savunuculuğu Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması . Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 23(2), 1559-1587. DOI: 10.29299/kefad.953213 |
|
Ogan, S., Öz Soysal, F.S. ve Uz Baş, A. (2022). Covid-19 pandemİ sürecinde yaşamın anlamı: Bir karma yöntem araştırması. Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi, 13, 1, 1-26. |
|
Uz Baş, A. , Öz Soysal, F. S. & Bakalım, O. (2022). Okul Psikolojik Danışmanları için Kendine Yönelik Hak Savunuculuğu Ölçeği’nin Türkçe’ye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması . Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 23(2),1559-1587. |
|
Sarı, D. ve Uz Baş, A. (2022). Okul Hakkındaki Duygular Ölçeği’nin Türk Kültürüne Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 17, 35, 1060-1088. |
|
Günlü, A. ve Uz Baş, A. (2022). The Mediating Role of Well-Being in the Relationship Between Personality Traits and Internet Addiction. The Turkish Journal of Addictions, 9, 1, 31-37. |
|
Günlü, A. ve Uz Baş, A. (2022). The Mediating Role of Self-Control in the Relationship between Nomophobia and Basic Psychological Needs in University Students. International Journal of Progressive Education, Volume 18 Number 6, 96-110. |
|
Ross, A. (2022). Hayatı Birlikte Anlamlandırmak: Psikolojik Danışma Üzerine Pratik Bir Rehber (Çev. Ed. Aslı UZ BAŞ). Ankara: Pegem Akademi. |
https://pegem.net/urun/Hayati-Birlikte-Anlamlandirmak/230177 |
İnsan Sağlığına Bütüncül Bakış Paneli: Kadın Cinsel Sağlığına İlişkisel Bakış, Prof. Dr. Fatma Ebru İkiz |
https://www.instagram.com/p/Ca2bJ7INSmg/?utm_source=ig_web_copy_link |
Covid-19 Pandemisinde Üniversite Öğrencilerinin Şemalarındaki Değişim, Fatma Ebru İkiz, Ratibe Özdemir, Dilara Ateş, Hatice Bilge Doğru | https://inesjournal.com/?mod=makale_tr_ozet&makale_id=66166 |
Doç. Dr. Fatma Selda Öz Soysal 16.12.2022 tarihinde Bergama Meslek Yüksekokulunda 45 kişiyle Travmaya Müdahale konulu grup etkinliği yürütmüştür. |
Merkez Müdür Yardımcımız Doç. Dr. Fatma Selda Öz Soysal görevlendirilmiştir. |
İkiz, E. , Koşar, E. , Kıllı, S. & Bağcı, B. (2022). Pandemi Sürecinde Lisansüstü Öğrencilerinin Bilişsel Esneklik Düzeylerindeki Değişimler, Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi , Pandemi ve Uzaktan Eğitim Özel Sayısı , 182-200. |
https://dergipark.org.tr/tr/pub/baebd/issue/74169/1194149#article_cite |
Sağlam, A. ve İkiz, F. E. (2022). Koşulsuz Kendini Kabul Bağlamında Sosyal Medya Kullanım Bozukluğunun Gözden Geçirilmesi, Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi, 9 (33), 98-117. |
https://inesjournal.com/?mod=tammetin&makaleadi=&key=64999 |
BTK Akademi Kapsamında Yakın İlişkiler başlıklı eğitim Doç. Dr. Fatma Selda Öz Soysal tarafından verilecektir. |
Rektörlükle BTK arasında yapılan protokol kapsamındadır. |
BTK Akademi Kapsamında Dijital Bağımlılık başlıklı eğitim Prof. Dr. Fatma Ebru İkiz tarafından verilecektir. |
Rektörlükle BTK arasında yapılan protokol kapsamındadır. |
EPDAD tarafından 28-30 kasım 2022 tarihlerinde Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi’nde gerçekleştirilen program değerlendirme faaliyetinde Doç. Dr. Hale Sucuoğlu yer almıştır. |
Doç. Dr. Hale Sucuoğlu Görevlendirilmiştir. |
6. Uluslararası Başöğretmen Kongresi, Bütüncül Terapötik Teknikler, Prof. Dr. Fatma Ebru İkiz. |
https://avesis.deu.edu.tr/ebru.ikiz/basarilar |
6. Uluslararası Başöğretmen Kongresi, Okul ve Aile Danışmanlığında Etik, Prof. Dr. Fatma Ebru İkiz. |
https://avesis.deu.edu.tr/ebru.ikiz/basarilar |
TÜBİTAK 2209-A Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Desteği Programı Araştırma Önerisi, Damla Nur Aydın, Prof. Dr. Fatma Ebru İkiz. |
https://www.tubitak.gov.tr/tr/burslar/lisans/burs-programlari/icerik-2209-a-universite-ogrencileri-arastirma-projeleri-destekleme-programi |
TÜBİTAK 2209-A Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Desteği Programı Araştırma Önerisi, Ezgi Erdemli, Prof. Dr. Fatma Ebru İkiz. |
https://www.tubitak.gov.tr/tr/burslar/lisans/burs-programlari/icerik-2209-a-universite-ogrencileri-arastirma-projeleri-destekleme-programi |
CİSEF 23. Ulusal Psikiyatri, Psikoloji ve Psikoterapi Sempozyumu: Psikoterapi Görüşme Teknikleri, Prof. Dr. Fatma Ebru İkiz. |
https://www.cisef.org.tr/sempozyumlar/sempozyum23/ |
Ogan, S. & Öz Soysal, F. S. (2022). Üniversite Öğrencilerinde İlişkileri Sürdürme Stratejilerinin Yordayıcıları Olarak Romantik İlişki Doyumu ve Romantik İlişkilerde Öz Yeterlik . IBAD Sosyal Bilimler Dergisi , (12) , 271-288 . DOI: 10.21733/ibad.988829 |
|
Ogan, S. & Öz Soysal, F. S.. Çocuk ve Ergenlerde Travma Tedavisinde Sanat Terapisinin Kullanımı. UBEST . İzmir 25/10/2022-27/10/2022 . (ss.89) Serbest Bildiri |
|
Duygu ve Stres Yönetimi, Disiplinlerarası Tematik Sanat Ve Aile Danışmanlığı Uluslararası Öğrenci Katılımlı Online Sempozyumu, Türkiye, 11 Mayıs 2022, Prof. Dr. Fatma Ebru İkiz. |
https://avesis.deu.edu.tr/ebru.ikiz/yayinlar |
Doç. Dr. Hale Sucuoğlu tarafından Akademik ve Kişisel Gelişimi Destekleme Uygulama ve Araştırma Merkezi (Akademi-De) tarafından 21 Ekim 2022 tarihinde “Öğrenci Motivasyonunu Artırma” başlıklı eğitim verilmiş, Sakai Deuzem üzerinden canlı çekim yapılmıştır. |
https://deuzem.deu.edu.tr/yayinlarimiz/ |
Dijital Oyun Oynama Motivasyonlarını Ele Alan Yaklaşımlar, Süleyman Kıllı, Prof. Dr. Fatma Ebru İkiz. |
https://dergipark.org.tr/tr/pub/@ebru_ikiz2013 |
Prof. Dr. Fatma Ebru İkiz Ve Damla Gezer Kişilik Özelliklerinin Psikolojik İyi Oluş Ve Dijital Bağımlılık İlişkisinin İncelenmesi. |
https://dergipark.org.tr/tr/pub/@ebru_ikiz2013 |
Prof. Dr. Fatma Ebru İkiz Dijital Bağımlılık- Desem Söyleşileri kapsamında DEU Youtube kanalına canlı çekim yapıldı. |
https://www.youtube.com/watch?v=A3fvhMzU6SE |
Doç. Dr. Hale Sucuoğlu, Öğretmen Görüşlerine Göre 3.Sınıf Öğrencilerinin Okula Dönüşte Yaşadığı Sorunlar, UBEST . İzmir 25/10/2022-27/10/2022 . (ss.80) Serbest Bildiri |
file:///C:/Users/ADMIN/Desktop/H%C4%B0LAL%20UBEST/UBEST-Bildiri-Ozet-Kitabi-2-1.pdf |
Öğretim Tasarımında Üç Model: Addıe Modeli, Dick, Carey ve Carey Modeli Ve Morrison, Ross Ve Kemp Modeli, Doç. Dr. Hale Sucuoğlu, Kitap Bölümü. |
|
Prof. Dr. Vesile Yıldız Demirtaş, Arş. Görevlisi, İmge Yurdabakan Hastane Okullarına Giden Süreğen Hastalığı Olan Çocukların Sağlıkla İlgili Yaşam Kalitesi Düzeyleri: Betimsel Bir Çalışma |
|
Prof. Dr. Fatma Ebru İkiz Ebeveynlik, Çocukla İletişim Ve Boşanmaya Uyum Programı İzmir’in Kurtuluşunun 100.Yıl Etkinlikleri |
https://avesis.deu.edu.tr/ebru.ikiz/yayinlar |
Tunalı, S. D., Mutlu, H., Karadağ, F., & Prof. Dr. Vesile Yıldız Demirtaş İlkokul Öğrencilerinin Bakış Açısından Özel Gereksinimli Akranlarının Okuldaki Deneyimleri. |
|
Furkan Atmaca ve Prof. Dr. Vesile Yıldız Demirtaş Bilişsel Eğitim Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Okuma Ve Yazma Becerilerini Etkiler Mi? |
https://oa.mg/work/10.1177/07319487221085994
|